|
|
|
De optometristen van Optifix zijn ervaren vakmensen die al meer dan 10 jaar actief zijn in hun branche.
Als u kiest voor Optifix, kiest u voor lage kosten en bent u verzekerd van een perfect eindresultaat. |
|
|
|
Belangrijke duidelijkheid |
|
Voorwaarden scheppen duidelijkheid. Dit is belangrijk voor u en voor ons. Heeft u toch vragen over onze voorwaarden dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.
Transport >
Breukrisico >
Inslijpopdracht >
Solderingen >
Betaling > |
 |
Brillen dienen opgestuurd te worden in een goed passende stevige verpakking om breuk en beschadiging tijdens transport te voorkomen.
Optifix is niet verantwoordelijk voor breuk of verlies tijdens verzending van monturen en/of glazen.
Eventuele vertraging tijdens verzending kan geen aanleiding geven tot schadeloosstelling of het annuleren van de bestelling.
Verzendkosten voor pakketten naar Optifix zijn voor rekening van de opdrachtgever.
Voor inslijpopdrachten boven de € 75,- (excl.BTW) worden geen verzendkosten berekend.
Retouren
Wij verzorgen de retouren met de distributieservice van Nedpak: ma-vrij 24u levering, Tot € 1000,- verzekerd, traceerbaar, afgeleverd door een koerier in uw winkel. Tarief € 6,- per zending. |
 |
Voor glasbrillen en nylor’s neemt Optifix het breukrisico voor de volgende kunststof glazen: 1,6 | 1,61 en 1,67. Bij andere glastypen ligt het breukrisico niet bij Optifix.
Geen breukgarantie bij onvoldoende randdikte bij glasbrillen en nylor’s, mineraal in nylor’s, meekleurend/gekleurd glas in glasbrillen. |
 |
Opdrachtbonnen dienen volledig te worden ingevuld om vertraging op de order te voorkomen.
Wij verzoeken u, voor verzending naar Optifix, zelf de glazen te controleren op eventuele fouten in sterkte, coatingen, kleuringen enz.
Bij alle bestellingen graag enkel de mal meesturen met de daadwerkelijk gewenste vorm om misverstanden te voorkomen. Bij afwijkende vorm graag vooraf overleg.
Enkel de hoogte en de PD invullen die moet worden ingeslepen.
U dient de montagematerialen van brillen zoals boutjes en plastic busjes mee te leveren. Deze dienen tevens voldoende lengte te hebben voor de te monteren glazen.
Bij overslijpers dienen de bestaande glazen door de opticien zelf uit het montuur verwijderd te worden.
Bij bestaande/gebruikte monturen is het risico voor de opdrachtgever.
Bij voorgeslepen glazen (overzetter) is het breukrisico voor de opdrachtgever.
Wij verzoeken u binnen 2 werkdagen na aflevering van de gemonteerde brillen te reageren wanneer de kwaliteit niet naar wens is. |
 |
Voor onze solderingen gelden de volgende (aanvullende) voorwaarden:
Het versturen van de monturen graag zonder de glazen, het demonteren van de glazen is niet op risico van Optifix.
Op de reparatie geldt een garantieperiode van 2 maanden.
We kunnen geen garantie geven op ‘Titanflex’ neusbruggen.
Titanium-monturen die reeds eerder zijn gesoldeerd zijn op dezelfde plaats niet nog eens te solderen.
Op de opdrachtbon graag duidelijk aangeven van welk materiaal het te solderen montuur is gemaakt. |
 |
Alle prijzen zijn per glas en excl. BTW.
Betalingen dienen te geschieden binnen een termijn van 14 dagen.
Bij het in gebreke blijven van betalingen behouden wij ons het recht lopende bestellingen te annuleren. |
|
- U bent zeker van een perfect eindresultaat
- Geen (breuk) risico
- Lage kosten
- Meer tijd voor uw klant
- Eenvoudig bestellen
(4 stappen) - Doorlooptijd maximaal
5 werkdagen

|
|